7 Eylül 2010 Salı

Cevap yok









Sahne ve show müthişti...U2 karşımdaydı, hiç bitmesin istedim. 
Nehir senin gibi küçük kızlar da vardı tatlım...Hiçbiri Türk değildi, hepsi gayet mutlu mesut, neşe içinde koşturup duruyorlardı, sahanın içinde...Bir an düşündüm seni de getirse miydim acaba diye! sonra aklıma klasik Türk ailesi tatili geldi! hani turist çocuklarına imrenilerek bakılan, bir yandan da küçükleri masaya oturtup bir lokma yesinler diye çabalayan Türk ailesi...bir an irkildim... sonra U2' ya geri döndüm... 
ama bir yandan da neden böyle diye düşündüm...
cevabını bulamadım.

veee müthiş konser bitti. Sonrasında yaşananlar ise yine tam bizlikti...

Konser için aylar öncesinden yapılan ''toplu taşıma kullanın, rahat edin!!!'' uyarıları kimin fikriydi merak ediyorum...ve maalesef bizlerin hatası da bu uyarıyı dikkate almak oldu.

Dün gece konser sonrası tam anlamıyla bir rezalet yaşandı. organizasyona güvenip arabamızı bıraktığımız ve sonrasında hiçbir şekilde dönüş için toplu taşıma aracı olmadığından gecenin yarısında tehlikeli otoyol kenarında can güvenliğimiz olmadan kilometrelerce yürümek zorunda kaldık.
ve ben yine neden böyle diye düşündüm...
cevabını bulamadım.


IKSV, Pozitif, Biletix...
TIK TIK
cevap yok!

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Site Meter