12 Kasım 2010 Cuma

ve karar...

Kısacık uğradım,
aklımda binbir soru işareti yine...
hiç bitmeyecek değil mi? hayat devam ettiği sürece sayıları azalmadan aksine artarak dolanacaklar beynimin içinde...hep verilmesi gereken kararlar olacak, ne getirip götürdüğü yaşanmadan bilinemeyecek kararlar.
Bütün bu kararlarda tek belirleyici kim biliyor musun? Sensin bebeğim, her adımımda ilk seni düşünüyorum, öncesini, şu anı, sonrasını...hüzünleniyorum bir an, daha fazla daha çok olmalı diyorum.
Sonra hayat bana dersler veriyor, tokat gibi çarpıyor yüzüme, an geliyor canımı sıkan şeyler çok basit geliyor, hiç aklıma gelmeyenlerse hayatımı değiştiriyor...şükrediyorum hep sonunda...
ve eninde sonunda veriyorum kararımı içimden, içim hep aydınlık...
işte bu yüzden kaybolmuyorum ben...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Site Meter