7 Haziran 2011 Salı

Bugünlerde...

Yanaklarımı tutmadan uyumuyorsun,
Çişini şarkı söyleyen lazımlık' a yapıyorsun,
Kakanı yapmıyorsun,
Zıplamaya bayılıyorsun,
Anneeeee hadi o da desin kiiii ile başlayan cümlelerinle bana tüm oyuncakları konuşturtuyorsun,
Söz ve besteleri sana ait şarkılar mırıldanıyorsun,( beeeeen suluboya yapmayıııı çoook severiiiiiiiiiiim...gibi:))
Top oynamayı çok seviyorsun,
Kaplumbağamıza yem vermiyorsun,
Caillou seyretmekten hala çok keyif alıyorsun,
Ben artık abla oldum diyorsun,
Çukutaylı sütü çok seviyorsun,
Yemeğini maalesef püre halinde yiyorsun,
Meyve yemeyi çok seviyorsun,
Kendi kendine oyunlar buluyorsun, ( bayılma oyunu!!!, göbeğin üstüne yatmaca oyunu!!!, gibi))
Çıplak dolaşmaya bayılıyorsun,
Giyinmeyi hiç sevmiyorsun,
Hayali köpeğin Yumoş' u heryere götürüyorsun, salıncakta sallıyorsun, kaydıraktan kaydırıyorsun:) evde dolaşırken Yumoş' u ezme ihtimalime karşı beni uyarıyorsun!!
En çok Özgürlük Parkı' nı seviyorsun,
Arkadaşlarınla oynamaktan çok keyif alıyorsun,
Tanıştığın çocuklara biliyo musuuuuuuuuuun ben okula gidiyorum diyorsun?
...
...
...bugünlerde sen beni benden alıyorsun..........:)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Site Meter