9 Ağustos 2011 Salı

Filamingo


Çocukluğuma dair çok şey hatırlamam ben, çocukluğunu sanki dün yaşamış gibi anlatanlara imrenişim bu yüzdendir işte...Neden diye düşündüğümde haksız da değilimdir hani, insan geçmişini nasıl canlı tutabilir ki geçmişten izler olmadıkça hayatında ,ama bazen öyle şeyler çıkar ki karşıma hatırlatıverir bana geçmişi.
Evdeki filamingolar da onlardan işte, çocukluğumdan resimleri canlandıran iki küçük filamingo...
Mersin' de Filamingo yolundan her geçişimizde görebilme ümidiyle bakardım etrafıma, hayal meyal hatırlıyorum...ama şimdi onlar da gelmez olmuş Mersin'e...
Ne acıdır ki ben de sahip çıkamayanlardanım, korumak için yeterince çabalayamayanlardan....
İşte bu yüzden meleğim sen geçmişine sıkıca sarıl istiyorum, tesadüfen hatırlayabileceğin  değil hiç unutmayacağın bir geçmişin olsun, geçmişin izlerini ne sen sil ne de başkalarının silmesine izin ver...


küçük filamingolardan sevgilerle....

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Site Meter