10 Ekim 2011 Pazartesi

Kreş günlüğü

Nehirim,
Kreş hayatımız başladığından beri gece geç yatmak ve sabah uyanamamak dışında zorlandığın bir durum olmadı,
öğretmenine ve arkadaşlarına kısa sürede alıştın ve uyum sağladın...
1. ay sonunda aldığımız değerlendirme bilgilerini senin için hazırladığım dosyalara yerleştirdim...birlikte bakacağımız günü sabırsızlıkla bekliyorum.
Başkalarına, Nehir okula başladı dediğimde kulağıma eğilip kreş anneeee, kreeş diye beni hemen uyarıyorsun. Laf aralarında söylediğin cümlelerle birtakım ipuçları elde etmeye çalışıyoruz, okulda  kreşte yaptıklarını henüz bize anlatmıyorsun çünkü...
Bunun dışında sabahları birlikte uyanıp evden birlikte çıkmak bana iyi geldi, kimbilir belki de seni evde bırakma fikrinin kaybolmasındandır.
Bu sabah hastalığından dolayı tatsızdın, ama yine de poz verdin bana,
seni seviyorum meleğim, herşey çok daha güzel olacak....

annen
10.10.2011

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Site Meter