16 Kasım 2012 Cuma

Mersin'den inciler:)

Anne:Nehir hadi gidip büyükanneyle oyna biraz aşkım, ben küçükken hep onunla oynardım..
Nehir: Anne sen oynadığın zaman o gençti şimdi yaşlandı ben yaşlılarla oynamaktan hoşlanmıyorum.

Nehir:Biliyo musunuz ben tuvaletteyken ezan okudum...(dua ettim demeye çalışırken)
Anne: Ne diye bebeğim?
Nehir:Babamın yeni işi olsun ve bana braşiosaaaarus alsın diye:)

Havaaalanında kimlik kontrolunde:
Görevli:Nehir Bayraktar'ı görebilir miyim?
Ayağa kalkıp kendine bakan görevliye gülümseyen Nehir:
Anneeee ben bayramda büyüdüm mü diye bakıyor di mi:)

Anneannesiyle oynamak isterken hevesi kursaginda kalan Nehir;
Anneee,  anneannem çok işli bir kadın diiiii miiii?

Televizyonda dramatik turden bir dizi seyreden buyukanneyi Nehir uyariptelevizyonu kapatir;
Buyukanne bu sana gore bir dizi degil, bu adamin babasi yok moralin bozulur:)

.....

Mersin, Ekim 2012









Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Site Meter