31 Ocak 2013 Perşembe

Aynalar

Canım kızım,
bu sabah okuldan aradılar iki gündür ağlayarak gidiyormuşsun ve beni çok özlediğini söylüyormuşsun...
dün gece hem sen hem de ben çok yorgunduk senin istediğin kadar vakit geçiremedik...hatta hiç de memnun olmadığını ilettin bize...dün geziye gitmiştiniz İstanbul Modern Müzesi Sihirli Aynalar Atölye çalışmasına fotoğraflarınızı gördüm harikaydı...biraz da yorulmuştun onun da etkisi vardı akşamki halet-i ruhiyende...
aşkım emin ol baban ve ben elimizden geldiğince sana vakit ayırıp oyunlar oynuyoruz, kitaplar okuyoruz belki oynamadığımız zaman böyle hissetmenin nedeni budur...
o çizgi gözlerden yaşların akmasın, o minik eller herzaman alttaki kadar güzel resimler yapsın...
seni seviyorum
annen
30.01.2013 İstanbul Modern_Copyright ©2008 - 2013 , (Nehir Bayraktar))



Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Site Meter