12 Nisan 2010 Pazartesi

Veda

Yok öyle başlığa bakınca veda ettiğimi sanmayın, başka bir veda bu... yaklaşık 2 yıl süren bir bağ' a veda....kızımla aramda olan, her annenin mutlaka yaşaması gereken ve benim gibi duygusal yönü ağır basan bir annenin koparamadığı bir bağ...ne mutlu ki bunu yaşayabildim, kızıma yaşatabildim...içim öylesine  rahat. Belki erken bunları yazmak için ama şu dakikalarda tam 35 saat oldu. Nasıl başarırım, ne derim, ya çok ağlarsa diye sürekli ertelediğim bu veda umduğum gibi zor olmuyor_şimdilik! cumartesi günü Fügen hocaya söz verdi Nehir, biy daha meme emmicem dedi, şimdi sözünü tutuyor, arada bir yanıma gelip amaaaaan, boşvey onu, ben aytık abba ooodum diyor ve gidiyor.Onun için daha kolay benim için daha zor bir süreç olacak galiba. 
Kollarımda uykuya daldığın günleri çok özleyeceğim meleğim...
Seni çok ama çok seven annen...

1 yorum:

Şenay- Doğam dedi ki...

Kuzu bu...maşallah..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Site Meter