2 Temmuz 2012 Pazartesi

Dinozorya


Oldum olası dinozorları çok seviyorsun Nehir'im....evde en çok oynadığın oyuncağın (barbieler dışında tabii:( ) dinozor camara...dün jurassic land' gezerken hiç korkmadın hatta 3 boyutlu kısa filmi izlerken bile...çıkışta hiç korkmadım kahramanım ben dedin:)
ben de seninle birlikte gezerken düşündüm biz çocukken sadece dergilerdeki resimleriyle tanıdığımız bu muhteşem canlıları sizler 1:1 ölçekte görme imkanına sahipsiniz bence çok muhteşem bir duygu...
bu duygu ve düşüncelerin etkisi akşam anne-kız konuşmamızda kendini şu şekilde gösterdi;
Anne:Nehir ne şanslısın ileride ne olmak istediğini sen seçeceksin, belki de dinozorları araştırırsın?
Nehir: ben anne olmak istiyorum
Anne:aşkım tabii ki anne olacaksın hem anne hem de meslek sahibi olabilirsin.
Nehir: hayır ama ben işe gitmeyen anne olucam!!!
:)



izin verilen alanlarda çekebildiğim fotoğraflar...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Site Meter