11 Eylül 2009 Cuma

Ne yani!Benim kızımın zekasında bir problem mi var!!!!



Anlama güçlüğü çekiyorum, yardım lütfen...Yani ben hamilelikte 20 kilo aldım diye, kızımın zekasında bir problem mi var!? ben hamilelikte 20 kilo aldım diye kızım üniversite sınavında başarısız mı olacak!? Ve ben hamilelikte ağrıyan belime ilaç sürdüm diye mi Nehir maalesef! 4 kilo doğdu!!!!!

Aman allahım ne yapsam boş mu artık? Kızım doğmadan önce bile iyi bakamadım mı ona!!!!!!!!!!!

..............................

Hiçbir doktorun, zaten duyguları çok yoğun, ister istemez pimpirikli olan bir anne adayına bu duyguları yaşatmaya hakkı yok, kaldı ki asıl hamilelikteki stres etkiliyor bebeğin zekasını!!

..............................

Meğerse hamileliğim boyunca doktorum beni ne kadar rahatlatmış da haberim yokmuş. Amniyosentez yaptırmam gerektiğinde bile bana bebeğimin zekasıyla ilgili bir öngörüde bulunmamıştı. ( Evet amniyosentez dedim:(( )

.............................

Sevgili anne adayları siz zaten bebeğiniz için herşeyin en iyisini yaparsınız, sadece sizi strese sokan herşeyden uzak durun..... ve zekanın ne anlama geldiğini bir kez daha buyrun burdan okuyun.



Keyifli hamilelikler.
Bu arada Habibe hanımla kızımın fotoğrafını koymadan edemedim:)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Site Meter