28 Eylül 2009 Pazartesi

UOOOOOOKK

:Anneciğim hadi birlikte yemek yiyelim bebeğim?
:uoooooookk
:Nehir uykun geldi uyuyalım mı bebeğim?
:uoooooookk
:tatlım çiş yapmışsın gel bezini değiştirelim?
:uoooooookk
:bebeğim kıyafetin çok kirlendi gel cicilerini giyelim?
:uoooooookk
:Nehir, anne birazdan tırlatacak!
:uoooooookk!

allahım duymuştum da inanmamıştım, benim kızım uyku ve yeme dışında çok uysal ne sendromu ne 2 yaşı zaten benim meleğim daha 18 aylık demiştim. Ama oldu işte Terrible Two, bizdeki adıyla 2 Yaş Sendromu pat pat vurdu kapıya. Evet adı 2 yaş sendromu ama 18 ay- 30 ay arası bir zamanda da gerçekleşebiliyormuş. Bebeklerin erken ergenlik dönemiymiş. Herşeye hayır(uoooooookk) derlermiş. Bu dönemde ebeveynlerin çok sabırlı ve kararlı olmaları gerekirmiş. Hatta benim yukarda sorduğum sorular yerine;
Tatlım çiş yapmışsın şimdi bezini değiştirme zamanı, denmeliymiş,
Bazen de gerçekten cevabı hayır olan sorular sormak gerekiyormuş.
Anlayacağınız zor bir dönem, tek tesellisi geçici bir dönem olduğunu bilmek tıpkı Süt Alerjisi gibi.
Lütfen çabuk git terrible Terrible Two...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Site Meter