26 Ekim 2009 Pazartesi

Kafa karışıklığı!

Hastalandık demiştim, hala iyileşemedim ve doktora gittim. Tanı grip. Bununla da kalsa, doktor ne dese beğenirsiniz, domuz gribi virüsü bile olabilirmiş bu virüs.  Hatta abartmıyorum domuz gribi olmam durumunda sevinmeliymişim!!! Vücudum antikorları üretip kızımı da korurmuş( hala emzirdiğim için!?) Bende bir panik, doktor ise gayet sakin; rahat olun dedi. Diğer grip virüslerinden bir farkı yok, hatta kültür aldırıp domuz gribi teşhisi konan hastalarımız oldu ve biz sağlık bakanlığına bildirmedik!!! Maalesef abartıldı bu durum, tedavisini verip takip ediyoruz, bir-iki güne iyileşiyor zaten hastalar.....Allahım doktor konuştukça kafam daha da karıştı. Peki termal kameralar, maskeli insanlar, karantinalar da neyin nesiydi. Madem bu virüs diğer grip virüsleri gibiydi, nedendi bu telaş? Neden bizi bu kadar korkuttular. Ya da doktor mu yanılıyordu? Kim verecek bunların cevabını bilemiyorum. Kime inanayım onu hiç bilemiyorum.

Geçenlerde kızkardeşimin başına gelenler tahmin ediyorum artık çoğu insanın sıkça karşılaştığı bir olay haline geldi.Tam ona gülümseyip sevimli hareketler yapan miniği sevmeye yeltenirken! annesinin çığlıklarıyla irkilmesi olayı. Dokunmayın! dokunmayın! diye bas bas bağıran bir anne!
Tamam her anne çocuğunun iyiliğini ister de böyle mi olmalı? O minik kız ne düşündü acaba o an? Onu nasıl etkiledi bu durum? Çünkü eminim aynı olay gün içinde sık sık tekrarlanıyordur.
Neden?'ler birikiyor aklımda, neden herşey sırf kafa karışıklğı buralarda? Neden güvenebileceğimiz bir kurum yok? Neden kızımın geleceği için endişelenmek durumunda kalıyorum? Neden insanlar gün gibi ortada olan şeyleri göremiyorlar?

Neden?

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Site Meter