21 Ekim 2009 Çarşamba

Nehir yalida

Ailecek hastalandık, zaten birimiz grip olsa ardından herkese bulaşıyor bu meret. Ondan yazamadım bu aralar...özledim blogumu...
Bir yer tanıtmak istiyorum size bugün, bilenler biliyordur gerçi. Bizim için çok özel bir yer, orada evlendik. Evlendikten sonra da çıkmadı hayatımızdan, en güzeli de bu ya...Her gittiğimde o güzel günü bir kez daha yaşıyorum, az insana nasip olur bu duygu. Genelde gelip geçer insanın hayatından düğününün yapıldığı yer. Şansım vardı ki tanıdım Zeynep'i ve ailesini ve böylece başladı güzel dostluk. Benim gibi tarihe meraklı biri için bulunmaz bir yer Hekimbaşı Salih Efendi Yalısı...Ve şimdi Nehirim da soluyor bu tarih kokan havayı...



1 yorum:

Ftenoz dedi ki...

Yine bekleriz :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Site Meter