7 Ekim 2010 Perşembe

Faruk Yalçın Hayvanat Bahçesi

Yunus gösteri merkezleri ilgili bir yazı yazmıştım. Aynı düşüncelerim sirkler için de geçerli. Hiçbir ortam bir canlının doğal ortamının konforuna eşit olamaz biliyorum. E o zaman ne işin vardı hayvanat bahçesinde derseniz, bence amaç olarak çok farklı çünkü. Bir kere en azından oradaki tüm canlılara herhangi bir şey öğretilmeye çalışılmıyor, eğer iyi bir hayvanat bahçesi ise tüm canlıların doğal yaşam alanlarına benzer alanlar yaratılmaya çalışılıp, özellikle çocuklara merak ettikleri canlıları canlı canlı görebilme fırsatı sunuyor.










...dedim de kendim bile inanmadım, görmeyiversin çocuklarımız canlı aslan, zürafa, zebra...vs! onlar mutlu değiller ki ki kafeslerin gerisinde...






Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Site Meter