5 Ekim 2010 Salı

Balerin Nehir

 Ne zamandır aklımdaydı, bir türlü fırsatını bulamamıştım. Akşamları geç geldiğimden gelir gelmez Nehir'le oynamaya başlıyorum. Her saniye o kadar değerli ki benim için. Yemek yiyoruz, kitap okuyoruz, kuleler, resimler  yapıyoruz...vs. bir bakmışım gece olmuş...bir itiraf; kızımın erken uyumaması işime geliyor, o da bilerek uyumuyor zaten, sırf biraz daha birlikte olabilmek için...
Ne diyordum, ne zamandır aklimdaydı, Nehir'le Fatih cücelere kule yaparken ben de fırsattan istifade başladım kızıma tütü yapmaya, bir internet sitesinde görmüştüm, dikiş yapmaya gerek kalmadan,Nehir doğduğunda hastane odasını süslediğimiz malzemelerden arta kalanlarla yaptım kızıma tütüsünü...
Neden mi Nehir'in fotoğrafı yok? Gecenin bir vakti giymek istemedi de ondan:(
Önceden dediğim gibi, umarım bale sevgin artarak büyür bebeğim...










Fotoğraflarla anlatmaya çalıştım, linki de burada. Şimdiden ellerinize sağlık. Küçük balerinlere sevgiler.


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Site Meter